მეექვსე დღის რეფლექსია
ტრენინგზე გავეცანი, როგორ გამოვიყენოთ შეფასების რუბრიკები, ქულების მინიჭების სქემები და ჩეკლისტები შინაარსის ათვისებისა და მოსწავლეებში 21-ე საუკუნის უნარების განვითარებისთვის.
განვიხილეთ ჩემს მიერ შექმნილი მოსწავლის სავარაუდო ნაშრომი. მე ვფიქრობ, რომ მოსწავლის სავარაუდო ნამუშევრის შექმნა დამეხმარება ზუსტი მიმართულებები მივცე მოსწავლეებს კონკრეტული დავალებების შესრულებისას, დავეხმარო პრეზენტაციების მომზადებაში.
შევადგინე შეფასების რუბრიკა,ამ რუბრიკის მიხედვით მოსწავლეებს ეცოდინებათ , რაში და როგორ შეფასდებიან ისინი პრეზენტაციის დროს.
ტრენინგზე გავეცანი, როგორ გამოვიყენოთ შეფასების რუბრიკები, ქულების მინიჭების სქემები და ჩეკლისტები შინაარსის ათვისებისა და მოსწავლეებში 21-ე საუკუნის უნარების განვითარებისთვის.
განვიხილეთ ჩემს მიერ შექმნილი მოსწავლის სავარაუდო ნაშრომი. მე ვფიქრობ, რომ მოსწავლის სავარაუდო ნამუშევრის შექმნა დამეხმარება ზუსტი მიმართულებები მივცე მოსწავლეებს კონკრეტული დავალებების შესრულებისას, დავეხმარო პრეზენტაციების მომზადებაში.
შევადგინე შეფასების რუბრიკა,ამ რუბრიკის მიხედვით მოსწავლეებს ეცოდინებათ , რაში და როგორ შეფასდებიან ისინი პრეზენტაციის დროს.
No comments:
Post a Comment